Bestellen & levering

Hoe bestel ik een product bij Maxxoutdoor.nl? 

U kunt een product bestellen door een keuze te maken uit ons ruime assortiment aan outdoor artikelen. Het gewenste artikel vervolgens in uw winkelmand te plaatsen door op Bestellen te klikken en daarna de bestelling af te ronden door uw verzendgegevens in te vullen en betaaloptie te kiezen. 
 

Betaalmogelijkheden

U heeft bij ons de mogelijkheid om op diverse manieren af te rekenen. U kunt betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Bancontact (betalingen vanuit België) of een handmatige overboeking. Voor geen van allen betaalt u hierbij extra transactiekosten. 
 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling

Wij proberen er alles aan te doen om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk over uw bestelling kunt beschikken. De verwachte levertijd kunt u terugvinden bij de productpagina en op het moment dat u de bestelling afrondt*. Wegens omtstandigheden wil het wel eens voorkomen dat een zending vertraging oploopt. Dit gebeurt bijvoorbeeld wel eens in de drukke december periode. Hierdoor kan de levering soms iets langer duren dan dat u van ons mag wensen. Over het algemeen geldt*:
 
Besteld voor 16:00uur op:            Bezorgd op: 
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag  Dinsdag
 
*Voor zendingen naar België kunt u het beste een extra werkdag aanhouden. 


Liever afhalen?

Woon jij in de buurt van Groningen en kan je geen dag langer wachten om jouw Maxxoutdoor bestelling in ontvangst te nemen? Geef dan in het bestelproces bij Afleveroptie aan 'Bestelling Ophalen' en wij nemen z.s.m. contact met je op om een afhaalafspraak te maken. (Op werkdagen tussen 13:00 en 17:00)


Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Onze pakketten worden verzonden met DPD of PostNL. Het type vervoeder is afhankelijk van het moment dat de zendingen bij ons de deur uit gaan. Dagelijks worden zendingen bij ons afgehaald en naar het distributiecentrum van de vervoerder gebracht. De dag daarop wordt uw bestelling bij u thuis aangeboden. Niet thuis? Geen enkel probleem. U ontvangt een bericht dat het niet mogelijk was om het pakketje bij u af te leveren. Vervolgens wordt de zending bij de buren afgeleverd of afgegeven bij een Pickup parcelshop bij u in de buurt. Hier bepaalt u zelf wanneer u het pakketje komt afhalen. 


Informatie over coronavirus

In verband met het coronavirus worden er extra maatregelen genomen aangaande de verwerking en verzending van pakketten. U kunt er momenteel echter gewoon van uit gaan dat uw bestelling wordt verzonden en bij u thuis wordt aangeboden. Houd hierbij rekening met het volgende. 

Nederland:
Het virus kan zich niet verspreiden via post of pakketten. DPD en PostNL blijven hierdoor gewoon hun werk doen zoals altijd. Wel nemen zij meer voorzorgsmaatregelen wat betreft hygiëne om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Zo kan een pakketbezorger voor jou tekenen, zodat er geen fysiek contact nodig is. Veiligheid van medewerkers, klanten en partners staat voorop.

Europa:
In sommige gebieden in Europa zijn strenge controles ingevoerd om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. In deze gebieden is het niet mogelijk voor pakketbezorgers om te bezorgen of op te halen. Tot nu toe zijn dit gebieden in Italië, Spanje en Frankrijk.

Bovenstaande heeft tot gevolg dat zendingen extra vertraging kunnen oplopen. Dit betekent dat het soms wat langer kan duren voordat het pakket geleverd wordt. 

Meer informatie vanuit PostNL  en DPD

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Neem contact met ons op